Seluar Wanita Muslimah Sesuai Untuk Semua Golongan Wanita

TITIK MULA MENJADI PEMBORONG ANNISA SELUAR WANITA MUSLIMAH

Kami merupakan pemborong sah Annisa Seluar Wanita Muslimah. No pendaftaran SSM: NS0156***-W di bawah nama Nur Sabrina binti Mohd Arip. Boleh hubungi kami di 019683519 (sms, whatsapp dan telegram), emel: sabrinamohdarip@gmail.com 

Bermula dengan membeli untuk diri sendiri. Kerana berpuas hati dengan kualiti dan keselesaan, maka kami membuat keputusan untuk menjadi dropshipper Annisa Seluar Wanita Muslimah.

Selang beberapa bulan, kami membuat keputusan untuk menjadi pemborong kerana memikirkan peluang menjana pendapatan dan menjana pahala yang banyak dengan menjadi agen produk ini dalam membantu wanita mencari seluar muslimah yang selesa dan patuh syariah.


seluar wanita


KESUKARAN MENCARI SELUAR MUSLIMAH

 Kami sendiri pernah merasai kesukaran untuk mencari seluar yang selesa, tidak mengikut bentuk kaki dan tidak jarang. Tambahan pula, Annisa Seluar Wanita Muslimah ini bukan sahaja boleh dimiliki oleh wanita bertubuh sederhana, malah wanita bertubuh besar atau plus size juga boleh memilikinya.

 Bukan sedikit kami mendengar keluhan wanita plus size yang sukar mencari seluar yang patuh syariah dan sesuai dengan saiz mereka. 

Annisa Seluar Wanita Muslimah ini didatangkan dalam 7 warna yang menarik, dan 6 saiz iaitu S hingga 7XL. Dengan kualitinya di mana seluar ini tidak mengecut selepas dibasuh dan juga tidak luntur warna setelah dibasuh, jahitan yang kemas membuatkan kami berpuas hati dengan produk ini.

Annisa Seluar Wanita Muslimah bukan sahaja sesuai dipakai ke tempat kerja, ia juga sesuai untuk anda pergi bercuti, bersantai di shopping mall. Material cotton viscose membuatkan para pemakai merasa selesa kerana ia material yang menyerap peluh dan tidak panas.

Customer kami bukan saja terdiri dari wanita bekerjaya, malah golongan veteran, pelajar wanita yang menuntut di IPT juga kerap kali membeli produk ini

Berikut merupakan beberapa keping gambar yang dikongsikan oleh customer-customer kami. 


TESTIMONI ANNISA SELUAR WANITA MUSLIMAH


seluar slack muslimah
Annisa Seluar Wanita Muslimah warna black

seluar slack wanita
sesuai dipakai ketika bercuti

seluar wanita

seluar slack muslimah
Annisa Seluar Plus Size

seluar muslimah plus size
Annisa Seluar Wanita Muslimah warna white

seluar slack muslimah
Annisa Seluar Wanita Muslimah warna grey

Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut produk Annisa Seluar Wanita Muslimah di link-link berikut

SELUAR WANITA MUSLIMAH S-3XL


SELUAR SLACK FATIMAH

SELUAR WANITA PLUS SIZE

SKIRT LABUH MUSLIMAH: SKIRT HAFSA

SKIRT LABUH MUSLIMAH PLUS SIZE


Post a Comment

0 Comments